Vedex 3000 forum

Forumindex › Elektronik › AllmäntCachadLiknandejuli 20- inlägg - ‎författareHej! Jag vill börja med att säga att jag kan absolut ingenting om pannor över huvud taget! Jag hyr sedan en vecka ett hus med vattenradiatorer.

Har en vedex 30laddomat och st 500l acctankar. Vedex 300inläggaug 2016Lufta ackumulatortankarinläggokt 2015Enklaste inkoppling av ack. Jag har en Nibe vedex 30som fungerar ypperligt. Lämnar max 40kw, jag har en 1500-liters ackutank som den värmer upp på panna då .

Jag har en vedex 30och jag har bara en fråga. I bruksanvisningen står det att man ska lägga i ved så det täcker botten, tända på och ha . Omställning från ved till pelletsinläggapr 2011Pannbyte Vedex 1000. Magnus M Firar år som aktiv medlem på skogsforum! Pannan som avsågs i mitt inlägg som sotarn avrådde från var Vedex 3000! Pannan som sitter installerad är en vedex 300 ca.


På det här forumet får du hur mycket hjälp som helst. Panna Nibe Vedex 30med 15liters tankar. Funkar utmärkt oavsett hur kallt det är .

Det där poffande kan jag skapa i m in Vedex 30utan problem, bara att lägga in för lite ved så gaserna kan baktända som bildas över veden i .

Kommentarer

Populära inlägg