Onyx borås priser

Onyx Centrum, Onyx Knalleporten och Onyx Knalleland. För att teckna CrossFit-kort hos oss krävs att du är Onyxmedlem med tillgång till våra tre anläggningar. Onyx har tre anläggningar i Borås och är en del av koncernen Uddetorp Invest.

Vi utför helkroppsmassage, idrottsmassage, avslappnande massage och muskeltöjningar mm. Relaxen kan bara bokas när anläggningen är öppen. PRISER min 4kr min 5kr min 6kr min 7kr min 9kr.

Vi kan träning och Borås största utbud hittar du hos oss. Onyx medlemmar går kursen gratis, icke medlemmar. Onyx i Knalleland är en av Onyx tre anläggningar i Borås.


Hos oss kan du träna i våra maskiner, konditionsparken eller välja något av våra gruppträningspass.

Jämför priser och läs recensioner på Tapeter. Forbo Våtrumstapet Forbo Onyx Bård Nordic Branch, Silk 2377 Rullvara - Bredd cm. ONYX STUDIO harman/kardon priser i butik 40kr.


Johansson startade upp och drev gymkedjan Onyx från 19fram till 2011. För en person som listar träning bland sina största intressen .

Kommentarer

Populära inlägg