Peewee kattlåda test

Vi har PeeWee kattlåda men köper vanlig pellets (sån man eldar) på närmsta byggaffär då det blir mycket billigare. Ni som testat peewee/pellets - FamiljeLiv. CachadLiknandeDen svenska kattlådan med dubbla bottnar.

PeeWee-systemet är ett enkelt, säkert och miljövänligt sätt att sköta din kattlåda på. Vi testade först att ha sand i den översta lådan, men det rann långsamt ner i den. Jag ställde bara in Peeween och slängde gamla kattlådan.


Råd om byte till miljövänlig kattströ/kattsandfeb 2015Vilken kattsand?

Forum › Hem fritid › Hem fritidCachadLiknandefeb. Jaaaaaaaaaaaaaaaa, jag har testat och använder för fullt. Men jag använder orginal Peeweepellets för de bränslepelletsen jag testade med . Peewee kattlåda är en av de absolut bästa, speciellt anpassad efter kattens anatomi.


Några av mina katter använder denna kattlåda åtminstone ibland. Inspirerad att testa peewee - Jag är så sugen på att testa peewee låda. PeeWee, superpraktisk och miljövänlig kattlåda.


Nu har vi äntligen börjat testa ett betydligt mer miljövänligt alternativ,. Dessutom har PeeWee en specialdesignad dubbelbottnad kattlåda, .

Jag har funderat på om jag ska testa pellets till min katt. Peewee pellets för Peewees kattlåda, lådan är tvådelad vilket gör att det. Testade Toa-Lätt från mataffären när min ena katt var kattunge och tyckte det var . Pelletsen är speciellt framtagna för att fungera i PeeWee tvådelade katt-toa, men f. Slipper sand överallt, minskar odörer från kattlådan. Peewee är ett unikt svenskt och miljövänligt kattströ som används tillsammans med de tvådelade lådorna.


Ekonomiskt, dammfritt och bra för katten. Söker du efter en kattlåda som är både hygienisk och bekväm för din katt? Då är det Peewee kattlåda som du ska köpa. Jag bestämde mig för att testa PeeWee kattlåda med träpellets, istället för betonitsanden jag hittills använt. Vi hjälper dig att hitta rätt peewee kattlåda Djurtillbehör och göra ett billigt tryggt köp - Vårt köpskydd ger dig pengar tillbaka om något går fel.


PeeWee EcoHûs Kattlåda är en dubbelbottnad kattlåda, stängd modell som används. PeeWee kattlåda är tänkt att användas tillsammans med sågspånen från . Här hittar du PeeWee kattlåda och kattlådor från MODERNA PRODUCTS. Vi säljer även Litter Kwitter för dig som vill lära katten att gå toalettstolen.

Kommentarer

Populära inlägg