Vart köper man elektromagnet

Liten elektromagnet som klarar att hålla ca. En elektromagnet går att använda till mycket men vanliga applikationer är hålla upp dörrar, barnlås på köks-skåp mm. Flera av våra elektromagneter passar både foderbox och fodergrind.

Vart köper jag en, eller rättare sagt två, elektromagneter/hållmagneter till ett vettigt. Hittade några på elfa men jag tyckte dom var lite väl dyra. Köp Elektromagnet Intertec N V/DC 1. Magneter Magnetväxlar › ElektromagnetCachad3800 krKöp Elektromagnet Intertec N V/DC 1.

PERM ELEKTROMAGNET ITS PE 1224VDC Ver. Om frågeformuläret: Normalt visas frågeformuläret bara en gång, men om din . Elektromagnet - internets bästa urval av nätbutiker. Jämför produkterna och gör lätt ditt val med Prisvis. Men iaf den är till en liten hydralpump som styr trimplanen på min båt. Jag behöver en tunn (max 1cm tjock) elektromagnet.


Men bästa formen/lindningen för att göra en tunn? Jag letar efter att köpa ett 20-tal mindre elektromagneter, har inte hittat någon sådan till vettigt. Frågan är var man kan köpa billiga sådana?

Hej Jag vill ha en liten batteridriven fjärrstyrd elektromagnet för ett.

Kommentarer

Populära inlägg