Enfas induktionshäll

Planerar köksrenoveringen och tittar just nu på vitvaror. Tycker jag får luddiga svar av de försäljare jag frågat. Koppla om en siemens induktionshäll enfas A till två. CachadLiknande Betyg: - ‎recensionerBosch Induktionshäll PIE611B68X - Ramlös spishäll med induktion och booster på alla zoner. Jag bor i en lägenhet från 60-talet och har i denna lägenhet enbart 1-fas fram till min spis.


Nu har jag fått en helt ny spis av en bekant som fått . I min bostadsrätt har jag en induktionshäll säkrad 16A enfas och den räcker gott. Alternativet att utöka din nuvarande anläggning kommer att bli . Finns bara en-fas i huset, har ni någon induktionsspis som kan köras på enfas. De flesta induktionshällar ska ha 230V, dvs. W, och någonstans läste jag att de ska säkras med . Jag har en 1-fas induktionshäll för 230V där zonerna har ett extra . Undrar om någon har testat att koppla denna häll till 1-fas.


Vi ska byta ut vår gamla spisugn nämligen och vi har endast 1-fas draget in till . Vi har enfas och vår nuvarande spis är på 9. Hon ska köpa en Inbyggnadshäll och Inbyggnadsugn.

Kommentarer

Populära inlägg