Labbaggregat billigt

Hej, står lite i tankarna om att köpa ett labbaggregat. Jag har inte alls så stora krav, det ska klara att ge V och minst A. Nybörjarfråga: TTI PL3bra labbaggregat. Funderar redan på att komplettera med ett hembygge för fasta +/- 12V . CachadVelleman Labbaggregat med USB 0-V (DC) A. Programmerbart via dator; Minnesfunktion.


Jämför priser på ATX, Externa, Fläktlösa. Hitta bästa pris och läs omdömen - vi hjälper dig hitta rätt. Velleman Labbaggregat med USB 0-V DC A. Hej, jag har funderat på att köpa ett labbaggregat ett tag, men igår. Det blir aldrig billigare att bygga ett eget nätaggregat, hur fan du nu än . Kan bli billigt om man letar lite och har lite liggande :). Billigt och enkelt och du får tag i vad du behöver utan strul.


Köp och sälj Nätaggregat i auktion och till fast pris på Tradera. Fynda Datorkomponenter i massor av auktioner. Hej, När jag var förbi min lokala Jula-affär idag så upptäckte jag att dom sålde en enkel V A power supply för 1kr .

Kommentarer

Populära inlägg