Sugslang jula

Vi har produkter för ett skönt inomhusklimat, smart förvaring samt prisvärd målning och renovering. Prisvärda VVS-produkter samt renovering och förvaring från golv till tak. Transparent och mycket flexibel spånsugsslang av polyuretan.


Välkommen till prisvärda verktyg och tillbehör hos Jula! Välkommen till Jula och prisvärt gör-det-själv! Komplett med mässingskopplingar och backventil. Vi förbättrar inomhusklimatet och ger dig prisvärd målning, renovering och förvaring. Idag hittade jag en sugslang på Jula men tror ni att jag fick ner den i hålet, nej givetvis är hålet i huven 32mm och slang rackaren med ventilen . Jämför priser och läs recensioner på Dammsugartillbehör.


Vi hjälper dig att hitta rätt Slang Tillbehör Dammsugare och göra ett billigt tryggt köp - Vårt köpskydd . BAUHAUS har ett stort utbud av PEM produkter. Här finns både kopplingar och rör i storlekar från mm till mm. Vill starkt avråda alla från att handla denna typ av slang på biltema!


Köpte Gul PVC tryckluftslang på Jula, tröttnade på min gamla som var . Lite högre effekt, längre slang, veckfilter ingår samt fjärrkontroll. En ny maskin som kommer att finnas i Julas butiker under våren. Jag åkte iväg till Jula och köpte mig m slang till spånsug, kopplade den till min grovdamsuggare och testade att suga genom pellets.


Jag tänker dra vattenslangarna (1-tums Jula sugslang) under bilen (inte speciellt svårt). Drar man i viren så kommer det ut en slang med plugg och slangen är.

Kommentarer

Populära inlägg