Jula regnvattentunna

Ställ den under stupröret och samla upp regnvatten eller fyll den själv. I botten finns en praktisk tappkran, i toppen finns ett lock.

Stor och stabil vattentunna med två bärhandtag. Vi gör trädgårdsarbetet roligare samt utemiljön praktisk och avslappnande. Hopfällbar vattentunna som kan seriekopplas!


Tunnans lock öppnas och stängs med blixtlås och har även ett filter.

Redskap, maskiner och produkter för dig som både vill arbeta och slappna av i trädgården. Om du är hus- och trädgårdsägare finns det goda skäl att överväga att skaffa en regnvattentunna. Jag är jättenöjd med den, jag tycker att den var värd pengarna.


Jula och Rusta osv brukar ha trätunnor till hyfsade priser, men jag tycker att de . Jag har nästlat mig in i en djungel av plaster. I nuläget kör jag en grön 2liters regnvattentunna från Jula med lock. Man sätter bara en tunna eller rejäl hink vid varje utkastare och låter naturen göra resten. Din enda insats är att tömma behållarna på vatten och eventuellt byta .

Idag var jag på Jula för att köpa ett bräckjärn och en till 200-liters regnvattentunna, vanliga bra-att-ha-grejer och den enda typ av saker jag lägger mina pengar . Vattentunna l Stor och stabil vattentunna med två bärhandtag. Lock för vattentunna I svart plast med ett stadigt handtag i mitten. Jag skulle vilja ha en sån tunna, hittade en på Jula, men det var inte riktigt vad jag hade tänkt mig.


Hur är det med byggmarknader har de sånt, . Bygglampor, snickarnas kläder, gummiklubba, pensel. Regnvattentunna 2l Hopfällbar vattentunna. Tunnans lock öppnas och stängs med ett blixtlås.


Utrustad med tvådelat rör med praktisk snabbkoppling för direktanslutning av t. De flesta pumpar på exvis Jula är ju till för vanligt vatten endast. Har funderat så länge på vad jag ska göra med min überfula blå plasttunna som jag har vatten i till blommorna!

Kommentarer

Populära inlägg