Göta energi mina sidor

Om så klicka på Aktivera ditt konto och följ de enkla stegen för att snart få tillgång till en massa bra . Göta Energi är ett elbolag med fokus på kundservice, kreativa erbjudanden och. Loggar du in på Mina Sidor hittar du dessutom allt som rör just ditt elavtal. Här har vi samlat de vanligaste frågorna från våra kunder.


Använd sökfältet eller välj kategori för att se fler frågor och svar. För dig som är ny kund hos oss på Göta Energi har vi en egen sida med en massa bra information. Vi vann SM i kundservice 20inom energibranschen.

Beställ genom att ringa till oss eller gör det själv på Mina Sidor här. Diagrammet i mitten visar ursprunget på elen till de kunder som inte har valt Bra Miljöval. Våra medlemmar har lämnat följande betyg för: Göta Energi AB. Har haft Göta Energi i tre månader nu och jag har halverat mina kostnader.


Varning för Göta Energi El, Uppvärmning/inneklimat, VV, Vatten - Bredban telefon, TV. Detta framgår varken på räkningarna eller på deras webtjänst mina sidor. Vill man ha ett elbolag med en seriös framtoning undvik Göta Energi.


Vår kundservice när det gäller fakturering, flyttärenden m. Kundservice har normalt öppet vardagar 08.

Informationen är helt vilseledande då Kristinehamns Energi AB i dagsläget inte tillhandahåller något anvisningsavtal till sina kunder. De priser som Kristinehamns Elnäts kunder får i deras anvisningsavtal med Göta Energi är . Tidigare anvisningsleverantör var Göta Energi AB. Riksdagen har beslutat att höja energiskatten på el med öre/kWh till 2öre/kWh . Säljare från Göta Energi ringde precis trots att jag är nixad. Göta Energi är elbolaget som utmanar och inspirerar elbranschen. CachadVisste du förresten att vi på Göta Energi har Sveriges bästa kundservice?


Första gången du använder Mina Sidor aktiverar du ditt konto med det användarnamn och lösenord som finns på din . På det sättet försöker vi hjälpa dig att bli medveten om den energi du använder. Boende i på västra sidan av Göta älv (se karta på trollhattanenergi.se) . Göta Energi, Götene Energi eller säljare ringer enligt våra besökare. Läs mer på vår sida vad de har att säga om företagen.

Kommentarer

Populära inlägg