Spärra kort coop

Spärra ditt MedMera-kort och beställ ett ersättningskort om ditt kort är stulet, borttappat. En automatisk telefontjänst för dig som har MedMera-kort. Senaste fem inbetalningarna; Spärra kort; Beställ ny pin-kod; Beställ nytt kort .

Mitt kort är trasigt, borttappat eller stulet – hur beställer jag ett nytt? Med våra betal- och kreditkort får du precis samma förmåner som du får med medlemskortet, plus lite till. Dessutom får du dubbla poäng varje gång du betalar med kortet hos Coop.


Spärra ditt kort och beställ ett nytt via telefon eller här på webben.

Beställ ett extrapoängkort genom att ringa eller maila till kundservice, om du har ett betalkort . Jämförelsen visar den bonus som respektive kedja ger tillbaka vid inköp i kedjans butiker med kedjans egna betalkort för . Det finns ett Coop MedMera-kort för alla. Här ser du vilka möjligheter de olika betalkorten ger dig. Jag har blivit av med mitt betalkort och behöver spärra det, hur gör jag? Glöm inte att även spärra sådant som ICA- eller COOP- och bensin-kort också. Polisanmäl Nästa sak du gör är att polisanmäla.


Spärra bankkort – telefonnummer att ringa. Telefonnummer du ska ringa för att spärra ditt kort. Driftstörningar i samband med kortköp i Coop. Swedbanks och Sparbankernas betalkort och andra bankers kort.


Förlorade mitt Coop kort och spärra/beställde nytt på deras hemsida. Gjorde det via mobilen och fick felmeddelande så testade flera gånger . Coop tillhör de som betalar för reklamen som hamnar i min brevlåda. Ladda busskort på följande försäljningsställen:. Du kan också ladda ditt busskort på bussen, i LLTs Quickomater eller via vår. Det går alltså att enkelt spärra sitt kort mot internetköp, och/eller.


Coop har haft liknande på sitt Medmera Visa ett bra tag, det är skitsmidigt. På lunchen upptäckte jag att inga kort fanns i min plånbok när jag skulle betala. Tänkte jag måste spärra men jag började att ringa till Coop där jag handlade i . Med stulet bankkort gör hon sedan ett litet köp och ett uttag på 0kronor.


Offret hade hunnit spärra kortet så personalen knyckte det från . Läs mer om hur du gör när du spärrar ditt Jojo-kort här.

Kommentarer

Populära inlägg